Poitiers - Saint Malo - Poole

Fem el salt

No duiem ni un quilòmetre quan vam haver de parar a posar-nos els xubasqueros per primer cop en tot el viatge, però no vam tornar a parar fins que vam posar gasolina al bonic poble de Les Trois-Moutiers.

sergibuda

Més tard, seguint les indicacions cap a un castell, vam arribar a Brissac-Quincé, on ens vam treure els xubasqueros i vam dinar a la pizzeria que es veu darrera de la Núria.

El següent repostatge el vam fer no gaire lluny de Saint Malo, en una gasolinera molt completa en la que servien les targetes de crèdit normals! I penseu que era diumenge...

En arribar a Saint Malo, el primer que vam fer va ser buscar el moll on devíem embarcar per tenir-lo controlat i tot seguit vam fer una volteta per les muralles i el seu interior, amb visites al lavabo, doncs la Núria va tenir problemes tot el dia a causa del sopar del dia anterior, i compra de pa per acompanyar l'embotit que duiem i que anàvem a sopar, tot i que no el vam comprar al mercat porxat que es veu darrera de la Núria.

Vam anar cap al port, on l'espera se'ns va fer inacabable, doncs el ferry aquest el descarreguen i el carreguen en un moment, així que arriba amb poc més de cinc minuts a port, mentre tu estàs esperant, sense que les vistes de la ciutat siguin cap meravella.

La roda davantera queda atrapada amb un artilugi força interessant i llavors la lliguen pels punys, tot i que la moto de la Núria la van haver de lligar per sobre del seient perquè no arribava la corretja. El sistema no està malament, la moto queda subjecta, però corres el risc de partir o doblegar el manillar.

Res més entrar al vaixell, la gent va anar com boja a buscar el sopar al bar o bé el duia al damunt i es va posar a menjar, suposo que en un intent per no marejar-se.

sergibuda

La sortida del port és espectacular, doncs tens una perspectiva diferent, sense res que no et destorbi la visió i, fins i tot, amb algun vaixell maco entrant o sortint a l'hora, a més descobreixes petites illetes que sorprenentment estan habitades (o ho havien estat, doncs hi ha construccions en elles).

Nosaltres havíem agafat el passatge més econòmic, així que no teníem taula (bé, sí que en teníem, però era un estil a les dels avions, al respatller de la butaca anterior), però teníem finestra.

Poc abans d'arribar a l'illa de Jersey, on el ferry feia una petita escala, vam veure un curiós far en un dels molts illots que hi havia, que ens va recordar el del famòs anunci de venda d'un Golf que circula per internet fa anys.

sergibuda

L'entrada al port de Jersey no té res a veure amb la de Saint Malo, tot i que ens proporcionà imatges d'aquestes que et queden per sempre a la retina.

En arribar a Poole era negra nit i vam baixar directament a la bodega per tal de poder sortir ràpidament amb les motos per després buscar l'hotel, que ens va costar una mica trobar, doncs a diferència d'aquí o de França, dins de la ciutat no trobes indicacions dels hotels. Això sí, va ser el moment de desvirgar-nos conduint per l'esquerra, que en aquell moment precisava més atenció que moltes altres coses i que impedia girar o parar enlloc.