Mirepoix - Poitiers

Travessem França, equivocant-nos

No ens vam llevar gaire d'hora per deixar enrera l'Hotel Les Minotiers, que tan favorablement ens havia sorprès amb l'habitació i que ens va tornar a sorprendre, aquest cop desagradablement, amb un esmorzar molt justet.

sergibuda

Amb un sol radiant, vam desfer una part del camí del dia anterior per tornar a l'autovia, on vam parar a repostar.

A l'hora de travessar Toulouse vam tenir la primera de les errades, en agafar la ronda est enlloc de l'oest, però vam poder seguir endavant fins aturar-nos a una àrea de servei a la zona de Le Lot, on estaven promocionant la zona i ens van venir ganes de quedar-nos-hi, doncs tant el que havíem vist des de l'autopista com el que allí ens oferien tenia molt bona pinta. A més, vam aprofitar per dinar i jugar a bombers en record de la Fran.

Més tard, també ens vam confondre en rodejar Limoges, però vam aconseguir tirar endavant fins al poble de Berneuil, on no hi havia gasolinera (anàvem una mica justets), però on hi havia un bar amb un servei molt antipàtic.

sergibuda

Més tard, vam aconseguir posar gasolina a 33 Km de Poitiers, al poble de Lussac-les-Châteaux, que ens va semblar preciòs, però que no vam poder visitar.

Com que a Poitiers hi ha molts hotels, no vam reservar, però el problema va ser que amb les indicacions que vam trobar ens vam dedicar a voltar fins arribar prop de Futuroscope, on no hi havia disponibilitat, per després tornar a voltar fins trobar un Etap, al costat del qual vam sopar. El pitjor de tot va ser quedar-nos allunyats del centre de la ciutat que tinc entés que és molt maco.