12/08/2020

Génos - Aínsa

Temps mort

A última hora del dia anterior ja vam estar estudiant opcions per internet i al matí vam acabar de decidir-nos per anar cap a Aínsa, deixar la Núria i la Merlès a l'hotel que anàvem a reservar i jo continuar cap a Barcelona per assistir a la cerimònia del tiet i un cop acabada tornar cap a Aínsa, quedant-me a dormir pel camí si feia falta. Amb l'ordre del dia clara, vam esmorzar, vam recollir i vam agafar la carretera, deixant enrere una zona fantàstica per fer vacances amb criatures en la que ens hi hauríem estat alguns dies més.

Tal i com havíem planejat, vaig deixar-les a l'Hotel Mesón de L'Aínsa amb tot el que podien necessitar i vaig continuar viatge. Elles dues van dinar en un restaurant proper a l'hotel, mentre que jo vaig menjar un entrepà en una àrea de servei de l'A-2. Ja per la tarda, la Núria i la Merlès van pujar al centre històric d'Aínsa.

El centre històric és molt maco, però els seus carrers són molt costeruts, així que es van cansar bastant durant la visita, doncs a més l'hotel està a la part més baixa de la ciutat. Per això van acabar sopant (molt bé) al restaurant de l'hotel i van pujar a l'habitació per relaxar-se una estona, durant la qual vaig arribar-hi jo amb ganes de descansar, com vam acabar fent tots tres.