Colònia - Barnstorf

Una bona festa

Els millors pronòstics es van complir i durant el matí anaven a tenir acabada la moto espatllada, així que ens vam llevar, vam esmorzar i vam carregar les motos, creant bastanta expectació entre la gent de l'hotel que ens va acollir una nit més de que havíem reservat.

Vam acompanyar el Pedro i la Txaro a buscar la moto i agraïr el tracte, tot i que ja s'ho van cobrar bé i allà també ens van fer tot de fotos, com si no haguessin vist mai un grup de motos custom.

El viatge va anar bé, aturant-nos a posar gasolina i dinant a l'àrea de descans d'una d'elles.

La Núria i jo ens vam separar de la resta del grup a l'autovia, doncs ells anaven cap a Vechta, on tenien reservat un hotel i nosaltres ens dirigíem a Barnstorf per plantar la tenda a la zona d'acampada de la concentra.

Tal i com vam acabar el muntatge, vam anar a fer la primera cervesa de la trobada, que sorprenentment era servida en una jerra de vidre.

Nosaltres dos vam poder sopar normalment, però el grup va arribar quan ja s'havia recollit el menjar, encara que van poder complementar les saltxitxes i les patates fregides de la paradeta que hi havia amb una mica de menjar que els van acabar oferint del càtering del sopar.

En un ambient internacional amb les motos en general i les Vulcan en particular com a nexe d'unió vam anar coneixent el programa de la concentra i les instal·lacions.

Aviat va arribar la nit, van còrrer les cerveses, va aparèixer el patxaran, vam començar a ballar i a sociabilitzar-nos, mentre explicàvem a més d'un què és una barretina o compartíem un riff d'air guitar.

La festa era molt animada, tant que fins i tot va venir un personatge famós de la tele, mentre la gent seguia ballant i bevent.

Començava a ser tard de veritat, l'alcohol ja feia estona que corria i va començar una sèrie de shows particulars, com un striptease del que (per ara) no hi ha documentació gràfica, un Simón Jackson en plenitud de facultats i un suec o noruec amb el pitjor sentit del ritme del món.