Toulouse - Vichy

Aprofitem per gaudir de França

Tot i que nosaltres ho intentem, la veritat és que ens resulta molt difícil sortir d'hora, així que aquest cop no va ser una excepció i vam trigar a estar preparats per començar la ruta.

Les carreteres amb arbres a ambdós costats són molt típiques a França i una moto circulant-hi per una és una postal.

Tot i que no dúiem gaire estona circulant ni gaires quilòmetres recorreguts, el fet de ser gairebé l'hora de dinar francesa, junt amb les indicacions que ens descrivien un poble molt bonic i trobar dues entrades (una segona oportunitat) van fer que ens decidíssim per aturar-nos a Lisle-sur-Tarn, que estava de festa amb visitants d'un poble aragonès agermanat.

Sota els portals de la plaça vam seure a dinar a la terrassa d'un restaurant on vam dinar molt bé, tot i que ens hi vam estar molta estona, però encara vam tenir temps de fer una mica el ximple a la font que hi havia abans de seguir el viatge.

I tot i seguir descobrint llocs preciosos, ja no vam poder aturar-nos a fer més turisme perquè anàvem massa tard per tot el camí que teníem per davant.

Fins i tot vam haver de fer un tram per autovia i en una àrea de servei que hi havia vam trobar un aparcament força curiós, abans de seguir viatge mentre ens fixàvem en les nostres pròpies ombres.

Vam tornar a les carreteres de segon ordre abans d'arribar a Vichy, on vam haver d'aturar-nos per consultar la guia de França per orientar-nos una mica.

No vam trigar gaire a trobar un lloc on passar la nit, doncs a l'Hotel de Grignan vam trobar habitació a un preu raonable.

Per sopar, tot i que a l'hotel ens van recomenar uns locals, no vam tenir tanta sort, doncs n'hi havia bastants tancats i els oberts no ens acabaven de convèncer, tot i que finalment vam sopar prou bé en un restaurant molt maco, però amb mal servei i preu car.

Després, vam donar una volta per Vichy, admirant els edificis de gloriós passat i consultant els horaris i els preus del balnearis i spas.