Carmarthen - Poole

Perdem el ferry

A dos quarts de tres de la matinada va començar a ploure, però a ploure molt, i quan ens vam llevar a les set del matí seguia igual, de tal forma que recollir va ser tota una odissea, fins al punt que vam decidir portar la tenda fora de la bossa, així vam poder tancar la bossa dintre de la tenda, però v am acabar sortint una hora més tard del que teníem previst.

Al cap de poc, la moto, com era d'esperar, va començar a fallar, però la cosa es va anar agreujant i el cilindre del darrera va deixar de funcionar del tot, mentre que el davanter va començar a fer figa, així que circulàvem per l'autovia a uns 80-90 Km/h, però en algunes pujades podíem baixar al 60 Km/h. Amb tot, vaig calcular que el consum es dispararia, però quan ja estava pensant en sortir-me de l'autovia per repostar em vaig quedar sense gasolina. Vaig agafar la moto de la Núria i vaig anar a buscar gasolina i vam tornar a perdre tres quarts d'hora. A partir d'aquí, va ser una lluita contra-rellotge, intentant guanyar temps com fos, repostant del dipòsit de cinc litres quan es parava la moto i omplint els dos dipòsits (el de la moto i el de plàstic) a les gasolineres.

Sabíem que arribant amb molt poc temps podríem embarcar, doncs ho vam veure a l'anada, però el cas és que vam arribar al port quan feia uns deu minut que havia sortit el ferry, així que vam anar a dinar a un McDonald's per connectar-nos a internet.

Podíem agafar el mateix ferry 24 hores més tard o podíem agafar un que feia el trajecte durant la nit (tota la nit) i arribava a Cherbourg, mentre que no teníem bones combinacions per anar a Santander o Bilbao, així que vam reservar el de Cherbourg i vam buscar un hotel baratet per passar la tarda, doncs de bar en bar hauríem gastat el mateix i no hauríem descansat.

Com a bona notícia, la moto donava senyals de bona recuperació a l'hora d'embarcar i la previsió del temps donava sol per l'endemà a tota França.

sergibuda

Un cop embarcats, vam comprar pa al bar (no n'havíem trobat de camí al ferry i al bar de la terminal no ens en van voler vendre) per sopar al camarot del nostre embotit i preparar-nos un entrepà per l'endemà. Acabat això, a dormir, que ens havíem de llevar a les sis del matí, però per a nosaltres serien les cinc!