XI Hivernal de Mototurisme

El divendres vam anar a dormir a un hotel de Girona per així no haver de matinar i anar amb temps suficient al Restaurant Petroestany de Palol de Revardit, que era el lloc de trobada, però una pixada al damunt de la Merlès a l'últim moment i la ineficiència en el sevei de l'esmorzar van aconseguir que sortís el grup sense nosaltres, que vam fer via pel nostre compte fins a la primera aturada, al port de L'Escala.

A partir d'aquí, vam seguir la ruta amb la resta del grup, aturant-nos novament al Clot d'Espolla, on jo em vaig quedar a tocar del sidecar perquè la Merlès hi dormia mentre la Núria s'apropava a veure l'estanyol.

Al cap de ben poquet, vam arribar al Casal Sant Miquel a Sant Miquel de Campmajor, vam aparcar les motos a l'esplanada del davant, vam descarregar, ens vam instal·lar i ens vam posar còmodes.

Fins i tot vam haver de còrrer una mica per entaular-nos per dinar. El menú va consistir en amanida, croquetes, bunyols de bacallà, calamars a la romana i paella.

Per la tarda, després de la migdiada, hi havia programada una visita voluntària al bosc erótic de Can Ginebreda, però nosaltres ens la vam saltar, doncs no vam creure que fos adient per a una nena de dos anyets, així que alternativament vam fer una ruta a peu pels voltants de la casa de colònies, acompanyats per la família Tres i la família del JordiPB.

Un cop tornats al Casal Sant Miquel, ens vam trobar un grup de gent força animadet que anava fent còrrer les cerveses, el formatge, l'embotit i tota mena d'snacks, fet que ens va fer feliços tant als grans com a les petites.

Com que s'anva fent tard, vam pujar a l'habitació per preparar les coses per quan anéssim a dormir i la Merlès i l'Aina van aprofitar per jugar una mica a les lliteres.

Poc abans de les deu del vespre, vam seure a sopar la típica carn a la brasa de les Hivernals de Mototurisme, tot i que amb tot el que havíem menjat durant la tarda no teníem pràcticament gana. Poc després, ens n'anàvem a dormir, que el dia havia estat molt llarg.

De bon matí, ens vam anar espavilant i vam començar a arreglar-nos per tot seguit baixar a esmorzar i comprovar que érem dels últims a fer-ho.

© MontseR

En acabat, vam tornar a l'habitació per recollir (o per fer mimos i jocs, tal i com van fer les dues nenes) i carregar, que és quan ens vam adonar que no érem dels últims, sinó els últims amb diferència. Vam estar xerrant una estona sobre la capacitat del sidecar tant a l'hora de carregar equipatge com a l'hora d'encabir-se al costat d'una nena, mentre l'Aina i la Merlès jugaven amb el cotxe del Sergi. Vam decidir anar a fer un vol per Banyoles i potser dinar allà i quan vam decidir marxar el cotxe no va engegar (semblava cosa de la bateria). Vam començar a empènyer per encarar-lo bé i quan ja empenyíem amb força va aparèixer una dona per ajudar-nos. Li vam demanar que acostés el cotxe per connectar les bateries i així és com el vam poder engegar.

Vam acostar-nos a l'estany i vam fer una passejada, fixant-nos ens els arbres, les pedretes i fins i tot els ànecs, doncs a certes edats tot és un joc. Hi havia força gent i vehicles, però quan vam voler dinar alguna cosa ens va costar trobar un lloc on fer-ho (almenys a la zona on érem). Al final, vam fer un entrepà al bar d'un mini-golf i ens vam acomiadar.