Saló de la Moto de Reus

 

 

 

Res més entrar, ens vam trobar les Triumph davant nostre, amb les diferents versions de la nova Bonneville, amb la preciosa Bobber i amb les Tiger.


sergibuda.cat

sergibuda.cat

sergibuda.cat


sergibuda.cat








Hi havia alguns stands de clubs de motos clàssiques, entre ells el Vespa Club Reus, que a més d'exposar motos dels seus socis, també presentava productes amb la marca italiana.


sergibuda.cat







De motos custom pràcticament no n'hi havia, excepte les Harley-Davidson, i la majoria de les marques apostaven per models neoclàssics amb opcions més street, racing o scramblerper fer feliços el màxim número de motoristes.


sergibuda.cat

sergibuda.cat

sergibuda.cat







Les famosíssimes i popularíssimes GS de la casa BMW també hi eren presents en diferents versions, alguna de les quals era difícil de muntar per l'alçada del seu seient.


sergibuda.cat

sergibuda.cat

sergibuda.cat







Les austríaques KTM, fent palès el seu compromís amb la frase Ready to race que identifica la marca, mostraven unes formes i uns colors força agressius.


sergibuda.cat


sergibuda.cat

sergibuda.cat







L'entrada costava uns 5 € excessius, però era de franc pels inscrits a la XXVII Concentració de Motos Custom Sunday i també vam veure que hi havia bastant mercadeig d'invitacions i a més de les motos de les principals marques (jo vaig trobar a faltar les Indian), també hi havia una secció de motos d'ocasió, però el cas és que hi vam passar una bona estona entre un munt de motos, com la V-7 de Guzzi.

sergibuda.cat

sergibuda.cat

 

 

 

 

 

sergibuda.cat