Saló de la Moto de Reus |
Res més entrar, ens vam trobar les Triumph davant nostre, amb les diferents versions de la nova Bonneville, amb la preciosa Bobber i amb les Tiger. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hi
havia alguns stands de clubs de motos clàssiques,
entre ells el Vespa Club Reus, que a més d'exposar motos
dels seus socis, també presentava productes amb la marca
italiana. |
|
|
|
De
motos custom pràcticament no n'hi havia, excepte
les Harley-Davidson, i la majoria de les marques apostaven
per models neoclàssics amb opcions més street, racing
o scramblerper fer feliços el màxim número de
motoristes. |
|
|
|
|
|
|
Les
famosíssimes i popularíssimes GS de la casa BMW també hi
eren presents en diferents versions, alguna de les quals era
difícil de muntar per l'alçada del seu seient. |
|
|
|
|
|
|
Les
austríaques KTM, fent palès el seu compromís amb la frase Ready
to race que identifica la marca, mostraven unes formes
i uns colors força agressius. |
|
|
|
|
|
|
L'entrada
costava uns 5 € excessius, però era de franc pels inscrits a
la XXVII
Concentració de Motos Custom Sunday i també vam veure
que hi havia bastant mercadeig d'invitacions i a més de les
motos de les principals marques (jo vaig trobar a faltar les
Indian), també hi havia una secció de motos d'ocasió, però
el cas és que hi vam passar una bona estona entre un munt de
motos, com la V-7 de Guzzi. |
|
|
|