Proves
Indian i Victory |
Com que el motor de la Vulcan 2000 necessitava un bon repàs en la seva part alta i tenia fets més de 260.000 Km, tot apuntava a un canvi de moto, així que vaig començar a mirar el mercat i em vaig decidir per dos models força diferents: la Victory Vegas 8-Ball i l'Indian Scout, que ja havia portat durant el viatge als USA. Vam acostar-nos a Motíssimo, que és concessionari d'ambdues marques per veure-les en directe i informar-nos-en una mica més i ens van ensenyar una Victory amb 8.500 Km i alguns extres (tubs d'escapament, seient del passatger...) i ens van dir que podíem provar aquesta moto de segona mà i una Indian Scout, així que no ens ho vam pensar i vam sortir per la Gran Via per agafar la carretera de Begues, tal i com vam fer a l'hora de provar la Bonneville, quan la Núria se l'estava mirant per comprar-la. |
|
|
|
Vaig
agafar la Victory fins que vam aturar-nos a mitja pujada per
canviar de moto i donar la volta, doncs ens quedàvem sense
temps i havíem de tornar, tal i com ens va passar també amb
la Bonneville. |
|
|
Em
va agradar força, tot i que no deixa de ser una moto de
l'estil de la 2000, però sense ser la 2000... És a dir que
sí que té potència, però li costa bastant més entrar a les
corbes (potser amb més experiència, seria una altra cosa,
però mai no arribaria a ser el mateix) i rasca molt ràpid a
terra. |
|
|
L'Indian,
en canvi, és molt més lleugera i portable i també és potent,
tot i que la resposta no sigui tan immediata. Estèticament,
m'agrada que sigui una moto ruda i que no intenti ser maca
ni cridanera, però és bastant més petita i per viatges
llargs potser és un hàndicap, tot i que als USA no ho vaig
patir gaire. |
|
|
|
|
|
|
En
fi, dues bones motos, per dubtar força. A més, la nova amb
cinc anys de garantia i la de segona mà amb només tres. Això
sí, molt bé el comercial de Motíssimo deixant-nos les motos,
tot i que jo arribés de miracle després d'apagar-se dos cops
el motor per manca de gasolina i que la Núria hagués
d'aturar-se a repostar. |
|
|
|