22/08/2015

Oceà Atlàntic - København - Sitges

L'arribada a casa

Si a l'anada havíem fet una escala a Suècia, a la tornada la vam fer a Dinamarca, concretament a l'aeroport de København, per això no és d'estranyar que hi trobéssim una reproducció de La Sireneta, igual que n'havíem trobat una dos dies abans a la localitat californiana de Solvang.

Vam haver d'estar-nos-hi unes quatre hores a l'aeroport, una quantitat d'hores que no és suficient per anar a voltar fora de l'aeroport, però alhora una quantitat d'hores que es fa molt llarga després d'un primer vol transoceànic i tres setmanes de viatge. Vam facturar, vam menjar alguna cosa, vam descarregar fotos, vam mirar de descansar, vam fer fotos en blanc i negre, vam intentar aprofitar la connexió wifi per navegar per internet...

De l'aeroport de København al d'El Prat ens hi vam estar unes tres hores, a les que hem d'afegir l'estona d'esperar que sortís l'equipatge per la cinta, així que no vam aparèixer a la terminal d'arribades fins a tres quarts de dotze de la nit.

La rebuda de la Georgina al Jaume va ser espectacular i s'ha d'agrair que la Maribel sacrifiqués unes vacances pel nostre viatge. Havíem complert un somni i ho havíem fet amb la millor de les companyies possibles, per això abans de separar-nos ens havíem de fer l'última foto de grup.