Girona

A Groupalia vam trobar una oferta per 69 € en la que hi havia inclosa una nit a l'Hotel Costabella, el sopar, l'esmorzar i l'accés a l'spa i com que feia temps que volíem anar a Girona, la vam agafar. El problema ens el vam trobar a l'hora de reservar, doncs vam trucar a l'hotel i ens van dir que tenien complets tots els dissabtes d'abril, maig i juny, tot i que a la web de l'hotel podies reservar sense cap problema. Per tant, vam acabar reservant un divendres, malgrat que perdíem l'oportunitat de gaudir plenament de la capital gironina. La Núria va passar a buscar-me per la feina i vam pujar a Girona, vam fer el check-in i vam agafar l'autobús L2 davant de l'Hospital Josep Trueta i vam dirigir-nos cap a la Plaça de la Independència.

Vam creuar el riu Onyar pel Pont de Sant Agustí, on vam poder gaudir de la típica imatge de les façanes de colors abans d'agafar el Carrer de les Ballesteries, ja en ple Barri Vell .

Vam resseguir el traçat de l'animat i comercial Carrer de les Ballesteries fins arribar a la Plaça Sant feliu, on hi ha la Basílica Parroquial de Sant Feliu, l'església més antiga de Girona i el temple principal de la ciutat fins la construcció de la catedral.

Vam fer una petita volta i vam acabar entrant al Bar The River, un bar decorat amb motius del món del rock, en especial del Bruce Springsteen, on vam prendre una copa acompanyada d'uns natxos.

En sortir del bar, vam dirigir-nos cap a la catedral, on vam trobar-nos els alumnes de La Salle de Girona fent l'encesa anual d'espelmes a l'escala de la catedral, mentre l'aire els feia la guitza apagant el que ja tenien encés.

Vam haver d'acomiadar-nos del Barri Vell de Girona per anar a sopar a l'hotel, tot i que l'oferta gastronòmica era prou suggerent. Aquest cop, vam creuar el riu per l'esbelt Pont d'en Gómez (propietari de la casa un tros de la qual va haver de ser enderrocat per a les obres de la seva construcció) o de la Princesa.

Vam tornar cap a l'hotel en autobús, vam sopar i vam anar a dormir, doncs l'endemà a les nou teníem la reserva feta per gaudir de la mitja hora de jacuzzi en què es va traduir el circuit d'spa de l'oferta.