Pamplona

La Núria i jo vam pujar amb el Salim i la Su més tard que els altres quatre, així que quan vam arribar a Pamplona, ells ja duien uns quants pintxos ben acompanyats, però no va haver problema per seguir prenent-ne tots junts.

Al Bar Gaucho del carrer Espoz y Mina vam acabar de sopar i vam començar amb els patxarans i els cubates, molt ben servits tots ells.

Més tard, ens vam dirigir a un bar a la Plaza del Castillo, que de dia prepara pintxos, però que de nit es transforma en un bar musical o discoteca on vam estar bevent, ballant i rient.

Més tard, encara teníem esma per anar fent turisme pel centre de la capital navarresa, fent fotos a la Plaza del Castillo.

Tot i el cansament, l'abús de l'alcohol, el fred i l'estat d'ànim, vam continuar de festa fins a altes hores de la matinada, anant de bar en bar mentre el grup anava fent-se cada cop més petit, fins quedar-nos el Salim i jo últims.

Al matí, vam esmorzar en un bar a tocar de l'hotel i després de trobar-nos tots vam fer una passejada pel Parque de la Taconera i les muralles.

Vam tornar a fer uns pintxos (pocs) per dinar i després vam fer una merescuda migdiada, per llevar-nos i sortir a passejar pel casc antic i tornar a sopar uns quants pintxos.

No vam anar a dormir massa tard, així ens vam poder llevar relativament d'hora i, després d'esmorzar alguna cosa, anar a dinar a Alquézar, un poblet encisador de la província d'Osca on l'Alberto va reservar un restaurant amb una molt bona relació qualitat/preu.