III Wild Route Crew

Vam quedar amb el Jaume a Sitges per baixar plegats i a uns trenta o quaranta quilòmetres de l'alberg vam haver de parar a posar gasolina.

Vam acabar arribant una miqueta tard, però tot i això encara vam tenir temps de fer-la petar amb una cerveseta a la mà després d'instal·lar-nos a les lliteres.

Per sopar, vam tenir amanida, carxofes a la brasa i arròs negre, que estava boníssim, i després d'atipar-nos vam seure al voltant del foc per xerrar una bona estona mentre anaven caient cerveses i més cerveses.

Dissabte al matí, amb una mica de mandra al cos, ens vam llevar, ens vam arreglar, vam recollir i vam esmorzar per agafar forces per afrontar la ruta que ens esperava.

Tot i que tothom havia de tenir gasolina suficient fins la primera aturada, igual que l'any anterior vam aturar-nos a la primera gasolinera, tot i que aquest cop no va sortir foc de cap moto.

Sí, ens vam perdre la pujada al mirador de Sant Carles de la Ràpita i la veritat és que no sabem si estava previst així o si va passar alguna cosa, però el cas és que vam enfilar l'N-340 en direcció nord.

Al cap de poquet, vam arribar al Càmping Arc de Barà, on vam aparcar les motos i ens vam apalancar a la terrassa a gaudir del bon temps que feia.

Vam fer una mica de temps (aquest cop havíem sortit a l'hora, havíem anat a un bon ritme i no s'havia incendiat cap moto, així que havíem arribat abans de l'hora prevista) tot esperant els qui s'havien d'unir al grup en aquell punt i vam entrar a la carpa a fer el pica-pica que hi havia programat mentre a l'escenari hi havia música en directe.

Allà vam coincidir amb una trobada de l'Asociación de Veteranos Boinas Verdes i amb alguns membres del Harley Davidson Friends Arc de Barà.

A l'hora de tornar a les motos, ens vam trobar aparcada al costat aquesta meravella de Norton Commando, tot un clàssic entre els clàssics.

La següent parada va ser en una gasolinera just per sobre de Vilafranca del Penedès, la mateixa en la que ens havíem aturat l'any anterior.

I quan vam haver repostat tots i vam estar preparats, vam tornar a la carretera N-340 per seguir el viatge en direcció nord.

Vam arribar al restaurant, però a l'hora de baixar de les motos ens van dir que tornèssim a posar-nos els cascs perquè anàvem a un altre restaurant a l'entrada de Cardedeu, doncs havia hagut algun tipus de problema amb la reserva i van haver de buscar un restaurant on dinar sobre la marxa. El resultat va ser un dinar llarguíssim i membres de l'organització sense menjar.

Després vam haver d'espabilar-nos per arribar al local de Figueres amb llum de dia per fer una cervesa abans d'anar a instal·lar-nos a l'hotel, que estava a la vora.

El sopar va ser a la part de darrera del local i va consistir en carn a la brasa i, tot i el bon temps del que vam gaudir tot el cap de setmana, quan vam entrar a gaudir dels concerts teníem una miqueta de fred.

Tot i que el nivell dels grups era força alt (ens va sorprendre molt el primer, composat per uns marrecs que tocaven molt i molt bé), el fred i el cansament, les tres rotondes entre el clubhouse i l'hotel a més de saber que el matí següent ens havíem de llevar d'hora van fer que anèssim a dormir aviat, de tal forma que vam poder complir amb l'horari previst i esmorzar tranquilament a l'hotel.

El punt de trobada era el clubhouse i tot i que hi vam anar una miqueta més tard del que estava programat, encara vam haver d'esperar-nos una miqueta per sortir de ruta.

Vam sortir de Figueres en direcció al Cap de Creus, gaudint d'un dia preciós, una carretera ideal i unes vistes espatarrants.

Vam arribar dalt de tot, vam aparcar les motos i malgrat que feia una mica de vent, vam poder gaudir d'una bona estona amb unes vistes impressionants i d'una copa de cava cortesia de Jokers MC amb la que vam brindar per haver assolit el repte de creuar tota Catalunya de sud a nord.

Davant d'aquesta meravella de la natura, vam aprofitar per fer fotos de les nostres motos amb el mar i la costa de fons, encara que la posició del sol no fos la més adient.

La tornada cap a Figueres també va ser un plaer, doncs el bon temps ens seguia acompanyant i la intensitat del vent baixava a mesura que la distància al Cap de Creus es feia més llarga i només vam interrompre-la per posar gasolina a Cadaqués.

A la part del darrera del clubhouse de Figueres vam fer l'aperitiu i després vam dinar paella d'arròs i carn a la brasa, acompanyades de pa amb tomàquet i vi.

La tornada la vam fer per la general, passant per Barcelona per acompanyar el Jaume i amb un company de ruta més que també ens va acompanyar fins la capital catalana.