Paris - Colònia 620 Km. |
El dia més complicat |
Ens vam llevar d'hora i vam començar a carregar les motos per tal de sortir amb temps suficient com per fer el viatge tranquilament. |
|
|
|
|
Això sí, el trànsit i el GPS ens van sabotejar la sortida de Paris i vam acabar donant unes quantes voltes i trigant molt més temps del que hauríem d'haver trigat, però finalment vam sortir a la carretera. |
|
|
Es veu que la idea no era anar per carretera, sinó per autovia/autopista (com a mínim, era la idea d'alguns), però el GPS ens havia tornat a fer equivocar i vam aturar-nos a Fismes (poble natal d'Uderzo) a mirar-nos el mapa, tot i que vam acabar passant-nos-hi una bona estona que alguns van aprofitar per pixar, per menjar o per apretar el cargol que subjecta la palanca del canvi de la moto del Pedro i la Txaro, però que tots vam aprofitar per posar-nos els xubasqueros, doncs es va posar a ploure. |
|
|
Una estona més tard, vam sortir de l'autovia per buscar una gasolinera, però també vam haver de buscar-nos la vida per tornar a arreglar la palanca del canvi del Pedro, aquest cop utilitzant la talonera girada. |
|
|
De tornada a l'autovia (on finalment vam acabar trobant la gasolinera) i ja en territori belga, el Pedro, que anava penúltim, es va començar a despenjar del grup i quan jo em vaig posar a la seva alçada em va dir que podia continuar, però més lent, així que vaig atrapar la resta de grup mentre la Núria li guardava les espatlles i vaig avisar que baixessin el ritme, just abans de despenjar-me i acabar trobant-me'ls pràcticament aturats. |
|
|
|
|
|
Ens vam estar barallant amb l'assegurança durant les més de tres hores i mitja que ens van tenir esperant sota una pluja insistent que només va parar alguna estoneta, no donant-nos una pausa ni per menjar alguna cosa o beure'ns alguna tònica calenta. |
|
|
Vam arribar a la base de la grua a Chaudfontaine sense tenir clar què anava a passar amb la moto ni què anava a passar amb la Txaro i el Pedro, però finalment i després de més de dues hores a la base, van decidir que portaven la moto, el pilot i l'acompanyant a Colònia, així que vam sortir de la base en direcció a la ciutat alemanya de nit, sota una intensíssima pluja i amb un munt de trànsit a gran velocitat (un plaer). |
|
|
Després de deixar la moto davant del concessionari Kawasaki, ells dos van agafar un taxi cap a l'hotel i nosaltres els vam seguir. Ens vam canviar ràpidament i vam anar a un local proper anomenat Tapas Madrid, en el que, tot i ser gairebé les dotze de la nit, encara ens van donar de sopar. A més, de beure no ens en va faltar pas, doncs el surtidor que hi havia a la taula el vam fer anar de bòlit, destrossant completament el rècord que havien marcat els nostres companys de ruta. |
|
|
Això sí, quan ja marxàvem, el propietari del local va voler regalar-nos clauers i altres coses amb la bandera espanyola i no va entendre que a alguns no ens agradés i que ho rebutgéssim. |
|
|
|
|
Després ens vam ficar en un restaurant àrab on hi havia música en directe i més tard uns quants vam acabar de festa boja en un bar musical que vam trobar. |
|
|