28ª Reunión Invernal PMZ en Ligüerre de Cinca

La temperatura durant tota la setmana havia estat molt baixa i es preveia que durant el cap de setmana encara ho estaria més, així que vam plantejar el viatge amb aturades cada pocs quilòmetres, de tal forma que la primera es va produir a Igualada, on vam aprofitar per repostar i esmorzar.

Havíem sortit una mica més tard del que volíem fer-ho, no havíem recuperat al Google Maps tot el temps que pensàvem per culpa del fred i, a més, a l'alçada de La Panadella, que estava tota nevada, vam haver de parar perquè es va trencar una maleta de la moto de la Núria, així que no va ser fins Algerri que vam tornar a aixoplugar-nos en un bar per tal d'entrar en calor, tot i que estàvem circulant sota un cel ben clar.

Després d'haver de preguntar el camí a Benavarri (com gairebé sempre, no dúiem el mapa), finalment vam acabar arribant a Ligüerre de Cinca sobre les tres de la tarda, just uns deu minuts abans que el Pedro i la Txaro, amb qui compartíem el bungalow, en el que ens vam afanyar a intentar escalfar-lo i a fer el dinar que portàvem (espàrrecs, sopa i filets). Per cert, ells van venir en furgoneta perquè Pamplona estava tota nevada i la Txantrea tenia tots els carrers recoberts de gel.

La sobretaula no es va acabar fins allà les sis de la tarda, que va ser quan vam abandonar el patxaran, les cerveses i el Bacardí al bungalow per anar a la recepció a assabentar-nos de les activitats i els horaris.

Ja no podíem anar al berenar que s'havia anat a fer al poble, així que vam passar pel bar del càmping i després vam anar a la carpa que hi havia muntada, on ens vam prendre el brou que entrava amb la inscripció i on ens vam quedar xerrant amb uns i altres fins l'hora de sopar.

Tot i que en principi no anàvem a portar sopar, de la furgoneta va sortir menjar per nosaltres quatres i cent més que s'haguessin apuntat, a més d'un tros de formatge que dúiem nosaltres. Tot això més dues ampolles de vi més, més cerveses, més patxaran, més Bacardí...

Vam tornar cap a la carpa, on estava tocant un grup que crec recordar que ho feien prou bé o, si més no, va aconseguir que balléssim i cantéssim.

Vam coincidir amb gent de Mototurisme Catalunya i va continuar la disbauxa.

En Panotxa em va estar ajudant a convèncer la Núria per anar a Cap Nord, tornant per Noruega.

sergibuda

Un ja està gran per anar fent tonteries, però si no paren de portar-te "combustible", no hi ha manera de parar, tot i que cada vegada vagi quedant menys gent...

Ens van apagar la calefacció per tal que marxéssim a dormir d'una vegada, però encara vam tenir temps de passar-nos-hi una estoneta per la foguera i compartir una estoneta amb els elements que per allí s'hi movien.

Ens vam llevar molt tard i vam anar a pidolar l'esmorzar, doncs ja estàvem fora d'hora, tot i que l'organització es va enrotllar i ens vam poder fotre els ous ferrats amb xistorra, pernil i xoriço...

Vam acabar marxant a les dues del migdia, quan ja no quedava ningú per allà. Per sort, només vam fer els últims quilòmetres sense sol, doncs la temperatura va baixar en picat! Vam fer el viatge molt tranquilets i amb les parades recuperadores necessàries.