2ª Matinal Motera MG Diversos

A les Torres Mapfre ens vam trobar la Núria, la Bàsia, el Dídac, la Marijó, el Carles i jo i vam enfilar cap a Mataró.

Tot i que el viatge el vam fer sota un cel tot ennuvolat, en arribar al barri de Cirera de Mataró va sortir el sol i va obligar a aquells amb les pells més blanques a protegir-se amb crema dels raigs, doncs les taules per l'esmorzar no estaven sota cobert, així que tan bon punt com vam acabar d'esmorzar vam buscar alguna ombra.

A les onze del matí ens vam preparar per sortir de ruta, però tan sols va consistir en un passeig pel mig del poble a ple sol.

sergibuda

El destí era el restaurant El Trabucaire, en ple port de Mataró, i on ens van donar una cerveseta que ens vam prendre en una ombra, de la que no ens vam moure ni tan sols quan va marxar la ruta, que va tornar tot voltant pel centre de la ciutat.

En tornar al recinte ens vam trobar amb la Georgina, la Maribel i el Jaume per una banda i amb el Roger i el Telm per una altra i amb tots ells vam fer el pica-pica, mentre que la Bàsia i el Dídac ens van deixar.

Havent-hi criatures i inflables, estava clar que hauríem de pagar el peatge corresponent i passar-hi una estona jugant, tot i que per a algú que altre (eh, Núria!) no va semblar que li costés gaire...

Després, vam aguantar valentment la calor mentre es duia a terme el sorteig de regals i vam marxar (sense la Marijó i el Carles) a dinar amb l'organització i uns quants més que com nosaltres s'hi van apuntar a El Trabucaire.