Vulcan Weekend 2009

Com que la Núria no va venir, vaig decidir sortir tan aviat com vaig poder enllestir la feina i, com que va ser prou d'hora, vaig decidir fer-ho per "la ruta del cóndor" que diu en Metro i vaig tenir la sort d'enganxar un dia amb molt bona temperatura i d'evitar vàries tempestes (només em van caure quatre gotes).

sergibuda

Vaig anar fent a un bon ritme fins que pujant un port a trenta quilòmetres de Cuenca vaig punxar.

Primer va venir un tio amb un remolc en el que no hi cabia la moto i em vaig negar a pujar-la, així que va acabar venint una grua que va carregar-la per anar a Cuenca, on em van arreglar la punxada, tot i que el forat era força gran.

Vaig continuar el viatge i a tres quilòmetres de Toledo es va posar a diluviar, el que em va obligar a posar-me el xubasquero i a buscar el càmping sota una cortina d'aigua, però en arribar vaig trobar els Nabos Lokos entre cerveses i entrepans de calamars i m'hi vaig apuntar.

sergibuda

Un cop van tancar el bar del càmping vam aprofitar que ja no plovia per acostar-nos al nucli històric de la ciutat de Toledo per anar de festa.

I així, mentre uns decidien no seguir fent el ridícul i anar a dormir, altres vam decidir que no en teníem prou i que volíem seguir perdent-nos pel centre de Toledo, cosa que vam fer en sentit literal fins que el sol ens va dir que ja era de dia.

sergibuda

Ens vam llevar tard (jo dels que més) i ens vam acostar un altre cop al centre de Toledo, on vam coincidir amb els que havien matinat una miqueta més en la terrassa d'un bar molt guapo on amb cada consumició et posaven una tapa que ens va servir d'esmorzar.

Era impossible atrapar la ruta, així que en Vasinshell, Calígula i jo ens vam dirigir directament des de Toledo a San Martín de Montalbán, on hi ha el Restaurante Los Olivos, que era el lloc on ens anaven a donar de dinar i on ens vam trobar amb el gruix de gent del VOCS que havia assistit al Vulcan Weekend.

sergibuda

El menjador estava a tope i vam poder dinar, tot i que no va ser res de l'altre món.

En acabar el dinar, la llarga ruta va enfilar cap a Argés, on se celebrava l'assemblea general de socis, però travessant la localitat de Pulgar la roda del darrera de la Vulcan 2000 es va quedar sense aire, així que vaig aturar-me a un costat, vaig deixar passar tota la comitiva i vaig trucar el RACC, que em va enviar una grua que vaig esperar sota una intensa pluja amb la companyia del Manolo de la territorial de Castilla-La Mancha.

Vam portar la moto fins Polán, on hi havia la base de les grues, i vaig demanar-me un taxi per tornar al càmping, on vaig trobar el nostre campament potes amunt pel temporal. Després de recollir, decidit a abandonar Toledo, un altre taxi em va portar a Madrid per recollir un cotxe de lloguer.

sergibuda

El cas és que vaig recollir el cotxe a un quart de nou del vespre i no em veia capaç de conduir durant tota la nit, així que podria fer-ho durant una horeta, sopar i conduir una mica més per acabar dormint dintre del cotxe a qualsevol àrea de servei, per tant vaig decidir tornar a Toledo, sopar amb el VOCS, fer uns dancings i dormir a l'aparcament de l'hotel i la vaig encertar perquè vaig sopar de conya i vaig poder xerrar i riure amb els companys.

Va arribar l'avorridíssim (no hauria de dir-ho perquè em va tocar alguna cosa) moment (ja ja ja ja ja, moment, ja ja ja ja ja, si ens vam fer vells mentre se sortejava tot el que hi havia!) dels sortejos.

Llavors vam passar a la discoteca de l'hotel, on a primera hora vam coincidir amb gent d'un casament que ens mirava de forma estranya, després el botellón a la porta de l'hotel i finalment a dormir a l'habitació del Metro i el Berna, que es van encaparrar en que no podia dormir al cotxe.

sergibuda

Pel matí, el temps just per llevar-nos, vestir-nos i acomiadar-nos de tothom, tot i que vaig acabar tornant amb l'Enrique de Donosti, que anava a veure els AC/DC a l'Estadi Olímpic en avió, però que va preferir fer-me companyia.