Llunatica 2009

Divendres sortim la Núria, la Pepi i jo de Sitges i ens trobem amb el Jaume, el Carles i el Jose a Cambrils, amb els qui baixem fins a Benicàssim (fins i tot ens acompanyen tres motos més amb les que coincidim pel camí i que no saben arribar-hi). Un cop allí, ens inscribim, muntem les tendes i anem a fer la primera cervesa mentre mirem unes quantes motos que ja estan exposades al bike show.

Després vam anar cap al poble a sopar a la pizzeria de l'any passat (on venien la pizza a metres i molt bé de preu), ja amb el Ferran i l'Eva, que van arribar just quan sortíem del recinte. El que passa és que ens la vam trobar tancada, així que vam anar a petar a una altra on ens van cobrar la beguda una mica cara.

Va arribar el moment de la festa, els concerts i els stripteases! I vam compartir-ho amb la sempre somrient Estrella (la cordovesa més internacional), en Rubasaki, el Misha...

Àngels

Com que la nit es va acabar fent molt llarga, em vaig llevar tard, just per dutxar-me (a Llunatica estan molt bé les dutxes) i sortir a fer la ruta.

El problema va ser trencar el cable de l'embrague, però el Dr. Guerra es va posar al telèfon i em va acabar enviant a la concentra per a què la gent de The Horse Crew s'enrotllessin de puta mare i em canviessin el cable. Mentre, amb la Núria, la Pepi i el Jaume, vam saludar a la gent de Doomcrew, vam anar a dinar al poble i vam tornar a fer la migdiada a la tenda.

Un cop llevats de la migdiada, una volteta pel bike show, que estava a rebentar i on hi era en Chica!

Àngels

Vam començar la ruta barítima trobant-nos amb l'Àngels i el Maudi i la vam acabar sopant la truita de patata i el xoriço a la Plaça de Les Corts Valencianes, tot i que el fet més destacable va ser veure en Chica reparant un sortidor de cervesa.

En tornar al recinte, entrega de premis del bike show, concert de La Banda del Bar de Moe (com sempre, molt bé) i striptease.

Llavors vam decidir anar a menjar pernil al voltant del foc amb la gent del VOCS (moltes gràcies Víctor i Marisa).

Pel matí, com sempre, el temps just per recollir i fer la tornada amb una mica més de vent del que hauríem volgut.