Kawasaki Safety School |
L'arribada al circuit va ser espectacular: es va fer el silenci i tothom se'ns va quedar mirant, doncs no hi havia més customs al torn de tarda. La veritat és que fan riure les dues Vulcan amb els dorsals... |
Comencem amb un breafing en la sala de premsa del circuit on ens expliquen de què va el curs i ens presenten, l'Óscar, el nostre monitor. |
|
|
|
|
|
La rotonda tenia un obstacle a cada carril i s'havia de fer tres cops seguits en un sentit per un carril i per l'altre, igual en l'altre sentit i amb dues i amb una mà. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Una doble "xicane" s'havia de fer després d'accelerar en segona i embragar i sense tocar el fre. La segona passada vaig forçar bastant i no vaig ser capaç de completar-la bé. |
|
|
|
|
La següent prova ens feia esquivar uns cons. |
|
|
Donar unes voltes al circuit no ens emocionava pas, però vam descobrir que és força divertit, tot i que vam anar molt lents, en part per un del grup que es dedicava a quedar-se enrera per fer dues o tres corbes al seu ritme i que ens obligava a aturar-nos a cada recta per tal de reagrupar-nos. |
|
|
|
|
|
|
|
|
La classe teòrica va ser molt amena, però extremadament curta. |
|
|
La frenada sobre mullat la vam practicar primer amb una moto amb ABS i després amb una altra sense, però el nostre principal inconvenient va ser adaptar-nos a la moto i a portar les rodetes al costat. Crec que hauríem d'haver practicat molt més, doncs és un exercici que no pots fer si no és en aquestes condicions. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La foto de família. |
|
|
Finalment, ens entreguen els diplomes d'assistència i aprofitament del curs. |
|
|